نمایه کلیدواژه ها

آ

ا

  • ابعاد دانش شناسایی و اولویت‌بندی موانع جریان دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی بر اساس مدل بلوغ مدیریت دانش مرکز بهره‌وری و کیفیت آمریکا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 129-146]
  • اثربخشی اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 205-220]
  • اختلال شخصیّت بررسی اختلالات شخصیتی در کتاب‌های کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتاب‌درمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]
  • ارائۀ الگو طراحی الگوی مدیریت امنیت اطلاعات در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 337-356]
  • ارزش‌گذاری اقتصادی، پایگاه‌های اطلاعاتی فارسی ارزش‌گذاری اقتصادی پایگاه‌های اطلاعاتی پیوسته مقاله‌های فارسی (جامعه مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 221-242]
  • ارزش‌گذاری مشروط ارزش‌گذاری اقتصادی پایگاه‌های اطلاعاتی پیوسته مقاله‌های فارسی (جامعه مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 221-242]
  • اساتید شناسایی و تحلیل موضوعات پژوهشی کارآفرینی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دیدگاه استادان و دانشجویان دکتری این رشته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-62]
  • اسکیزوتایپی بررسی اختلالات شخصیتی در کتاب‌های کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتاب‌درمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]
  • اشاعه ارائۀ شیوه‌نامه‌ای بهمنظور حفظ دانش بومی در کتابخانه‌های روستایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 243-263]
  • اشیای محتوایی طراحی پروفایل کاربردی فراداده‏ای برای توصیف و سازماندهی اشیای محتوایی پایگاه‏های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-103]
  • اصفهان بررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و میزان کاربست مؤلفه‌‌های سازمان یادگیرنده در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
  • افسردگی بررسی اختلالات شخصیتی در کتاب‌های کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتاب‌درمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]
  • الگوی غیرمنتظره عوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
  • الگوی معنایی آموزش طراحی مدل معنایی آموزش در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 63-86]
  • امنیت اطلاعات طراحی الگوی مدیریت امنیت اطلاعات در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 337-356]
  • انابی پیشنهاد مؤلفه‌های شبکه اجتماعی کتاب‌محور بومی با استفاده از مدل معادلات ساختاری مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی کتاب‌محور بین‌المللی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 221-241]
  • انگیزش خواندن اثربخشی کتاب‌درمانی تحولی بر ابعاد انگیزش خواندن دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 379-394]
  • اولویت‌های پژوهش تحلیل محتوای متون مربوط به اولویت‌های پژوهشی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 55-74]
  • اولویت های پژوهشی شناسایی و تحلیل موضوعات پژوهشی کارآفرینی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دیدگاه استادان و دانشجویان دکتری این رشته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-62]
  • اینترنت تأثیر سواد اطلاعاتی کاربران بر صحت اطلاعات منتشره در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 161-179]
  • اینستاگرام واکاوی پیوند شبکه‌های اجتماعی با قصد مطالعه: پژوهشی بر مبنای نظریه فرهنگ مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-203]

ب

  • بازاریابی سبز بررسی میزان اهمیت کتابخانه‌های عمومی شهر اصفهان به مسائل زیست محیطی، برنامه‌های اجتماعی مرتبط با بازاریابی سبز و رفتار خرید سبز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 267-285]
  • بازاریابی کتاب اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 205-220]
  • بازاریابی محتوایی اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 205-220]
  • بازیابی غیرمنتظرۀ اطلاعات عوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
  • برچسب های اجتماعی برچسب های اجتماعی لایبرری ثینگ در مقابل سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره: مرور نوشتارها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 313-335]
  • بهره‌وری پژوهشی ارزیابی بهره‌وری پژوهشی اعضای هیئت علمی گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌‌شناسی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران با استفاده از شاخص‌های چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 5-27]
  • بهینه سازی سایت تحلیل سرفصل‌های جدید علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر مبنای شایستگی‌های کارآفرینی در عرصه بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO ) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 5-38]

پ

  • پروفایل کاربردی فراداده‏ای طراحی پروفایل کاربردی فراداده‏ای برای توصیف و سازماندهی اشیای محتوایی پایگاه‏های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-103]
  • پنج عامل بزرگ شخصیت بررسی ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت شناختی متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 29-54]

ت

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای متون مربوط به اولویت‌های پژوهشی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 55-74]
  • تسهیم دانش بررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و میزان کاربست مؤلفه‌‌های سازمان یادگیرنده در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
  • تمایل به پرداخت ارزش‌گذاری اقتصادی پایگاه‌های اطلاعاتی پیوسته مقاله‌های فارسی (جامعه مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 221-242]
  • توسعه پایدار بررسی میزان اهمیت کتابخانه‌های عمومی شهر اصفهان به مسائل زیست محیطی، برنامه‌های اجتماعی مرتبط با بازاریابی سبز و رفتار خرید سبز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 267-285]
  • توسعه هستان‌نگار ساخت هستان‌نگار از پایگاه داده‌های بزرگ: چالش‌ها و روشی برای غلبه بر آن‌ها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 287-312]

ج

  • جریان دانش شناسایی و اولویت‌بندی موانع جریان دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی بر اساس مدل بلوغ مدیریت دانش مرکز بهره‌وری و کیفیت آمریکا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 129-146]

خ

  • خدمات کتابخانه ای شناسایی ابعاد تأثیرگذاری فناوری واقعیت افزوده بر خدمات کتابخانه‌ای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 355-370]
  • خلاقیت بررسی رابطۀ بین مؤلفه‌های شایسته سالاری و خلاقیت بین کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 147-160]
  • خواندن شناخت دستاوردها و اثرات عملی خواندن در بین اعضای کتابخانه‏‌های عمومی شهر کرمانشاه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 105-127]
  • خواهران تاریک بررسی اختلالات شخصیتی در کتاب‌های کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتاب‌درمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]

د

  • دانش‌آموزان اثربخشی کتاب‌درمانی تحولی بر ابعاد انگیزش خواندن دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 379-394]
  • دانش بومی ارائۀ شیوه‌نامه‌ای بهمنظور حفظ دانش بومی در کتابخانه‌های روستایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 243-263]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارزش‌گذاری اقتصادی پایگاه‌های اطلاعاتی پیوسته مقاله‌های فارسی (جامعه مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 221-242]
  • دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی نقش قابلیت‌های مرجع مجازی بر بهبود فعالیت‌های پژوهشی کاربران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 299-316]
  • دانشجویان دکتری شناسایی و تحلیل موضوعات پژوهشی کارآفرینی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دیدگاه استادان و دانشجویان دکتری این رشته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-62]
  • دانشجویان کارشناسی روان‌شناسی چرایی نیاز به سواد اطلاعاتی از منظر دانشجویان روان‌شناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 197-220]
  • دانشگاه رازی ارزش‌گذاری اقتصادی پایگاه‌های اطلاعاتی پیوسته مقاله‌های فارسی (جامعه مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 221-242]
  • دانشگاه سمنان چرایی نیاز به سواد اطلاعاتی از منظر دانشجویان روان‌شناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 197-220]
  • دانشگاه‌های تهران ارزیابی بهره‌وری پژوهشی اعضای هیئت علمی گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌‌شناسی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران با استفاده از شاخص‌های چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 5-27]
  • دانشگاه های علوم پزشکی مقایسه منابع مخازن سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ نمایه پذیری و دسترس پذیری در موتور جستجوی گوگل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 179-195]
  • دسترس پذیری مقایسه منابع مخازن سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ نمایه پذیری و دسترس پذیری در موتور جستجوی گوگل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 179-195]
  • دگرنویسی مطالعه وضعیت دگرنویسی عنوان‌های نرم‌افزارهای دیداری-شنیداری غیرفارسی در فهرست‌های کتابخانه‌ای: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 243-265]
  • دوری‌گزینی بررسی اختلالات شخصیتی در کتاب‌های کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتاب‌درمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]

ر

  • رده‌بندی‌های مردمی برچسب های اجتماعی لایبرری ثینگ در مقابل سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره: مرور نوشتارها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 313-335]
  • رفتار اطلاعات کلامی رفتار اطلاعاتی کلامی کودکان دوره پیش‌دبستانی در چند مرکز پیش‌دبستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 357-377]
  • رفتار اطلاعاتی رفتار اطلاعاتی کلامی کودکان دوره پیش‌دبستانی در چند مرکز پیش‌دبستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 357-377]
  • رفتار خرید سبز بررسی میزان اهمیت کتابخانه‌های عمومی شهر اصفهان به مسائل زیست محیطی، برنامه‌های اجتماعی مرتبط با بازاریابی سبز و رفتار خرید سبز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 267-285]
  • روش‌شناسی ممیزی دانش ممیزی دانش در سازمان‌های پروژه محور: به‌سوی یک مدل مفهومی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-97]
  • رویداد غیرمنتظره عوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]

س

  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی بررسی ارتباط بین مدیریت سیبرنتیک و فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 99-120]
  • سازماندهی طراحی پروفایل کاربردی فراداده‏ای برای توصیف و سازماندهی اشیای محتوایی پایگاه‏های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-103]
  • سازمان کتابخانه شناسایی و اولویت‌بندی موانع جریان دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی بر اساس مدل بلوغ مدیریت دانش مرکز بهره‌وری و کیفیت آمریکا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 129-146]
  • سازمان کتابخانه‌ها مطالعه وضعیت دگرنویسی عنوان‌های نرم‌افزارهای دیداری-شنیداری غیرفارسی در فهرست‌های کتابخانه‌ای: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 243-265]
  • سازمان‌های پروژه محور ممیزی دانش در سازمان‌های پروژه محور: به‌سوی یک مدل مفهومی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-97]
  • سازمان یادگیرنده بررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و میزان کاربست مؤلفه‌‌های سازمان یادگیرنده در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
  • سایت های فهرست اجتماعی پیشنهاد مؤلفه‌های شبکه اجتماعی کتاب‌محور بومی با استفاده از مدل معادلات ساختاری مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی کتاب‌محور بین‌المللی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 221-241]
  • سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره برچسب های اجتماعی لایبرری ثینگ در مقابل سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره: مرور نوشتارها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 313-335]
  • سرفصل مصوب تحلیل سرفصل‌های جدید علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر مبنای شایستگی‌های کارآفرینی در عرصه بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO ) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 5-38]
  • سطوح بلوغ شناسایی و اولویت‌بندی موانع جریان دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی بر اساس مدل بلوغ مدیریت دانش مرکز بهره‌وری و کیفیت آمریکا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 129-146]
  • سواد اطلاعاتی چرایی نیاز به سواد اطلاعاتی از منظر دانشجویان روان‌شناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 197-220]
  • سواد اطلاعاتی تأثیر سواد اطلاعاتی کاربران بر صحت اطلاعات منتشره در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 161-179]
  • سی.آر.ام بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده در استقرار و به‌کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های دانشگاهی ایران از دیدگاه کتابداران این کتابخانه‌ها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 139-157]

ش

  • شاخص‌های چندگانه ارزیابی بهره‌وری پژوهشی اعضای هیئت علمی گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌‌شناسی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران با استفاده از شاخص‌های چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 5-27]
  • شایسته سالاری بررسی رابطۀ بین مؤلفه‌های شایسته سالاری و خلاقیت بین کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 147-160]
  • شبکه‌های اجتماعی واکاوی پیوند شبکه‌های اجتماعی با قصد مطالعه: پژوهشی بر مبنای نظریه فرهنگ مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-203]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی تأثیر سواد اطلاعاتی کاربران بر صحت اطلاعات منتشره در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 161-179]
  • شخصیت بررسی ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت شناختی متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 29-54]

ص

  • صحت اطلاعات تأثیر سواد اطلاعاتی کاربران بر صحت اطلاعات منتشره در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 161-179]

ع

  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت شناختی متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 29-54]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی تحلیل محتوای متون مربوط به اولویت‌های پژوهشی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 55-74]
  • علم اطلاعات و دانش‏شناسی شناسایی و تحلیل موضوعات پژوهشی کارآفرینی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دیدگاه استادان و دانشجویان دکتری این رشته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-62]
  • علم اطلاعات و دانش شناسی تحلیل سرفصل‌های جدید علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر مبنای شایستگی‌های کارآفرینی در عرصه بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO ) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 5-38]
  • علم اطّلاعات و دانش‏شناسی طراحی مدل معنایی آموزش در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 63-86]
  • علم‌سنجی ارزیابی بهره‌وری پژوهشی اعضای هیئت علمی گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌‌شناسی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران با استفاده از شاخص‌های چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 5-27]
  • عنوان مطالعه وضعیت دگرنویسی عنوان‌های نرم‌افزارهای دیداری-شنیداری غیرفارسی در فهرست‌های کتابخانه‌ای: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 243-265]
  • عوامل بازدارنده از مدیریت ارتباط با مشتری بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده در استقرار و به‌کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های دانشگاهی ایران از دیدگاه کتابداران این کتابخانه‌ها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 139-157]
  • عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده در استقرار و به‌کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های دانشگاهی ایران از دیدگاه کتابداران این کتابخانه‌ها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 139-157]

ف

  • فرهنگ سازمانی بررسی ارتباط بین مدیریت سیبرنتیک و فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 99-120]
  • فروش برخط اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 205-220]
  • فروش غیرمستقیم اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 205-220]
  • فعالیت های تحقیقی نقش قابلیت‌های مرجع مجازی بر بهبود فعالیت‌های پژوهشی کاربران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 299-316]
  • فناوری‏های وب 3 طراحی مدل معنایی آموزش در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 63-86]
  • فوکسونومی ها برچسب های اجتماعی لایبرری ثینگ در مقابل سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره: مرور نوشتارها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 313-335]

ق

  • قصد مطالعه واکاوی پیوند شبکه‌های اجتماعی با قصد مطالعه: پژوهشی بر مبنای نظریه فرهنگ مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-203]

ک

  • کارآفرینی تحلیل سرفصل‌های جدید علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر مبنای شایستگی‌های کارآفرینی در عرصه بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO ) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 5-38]
  • کتابخانه الکترونیکی طراحی مدل سنجش سطح کیفیت خدمات کتابخانه الکترونیکی دانشگاه یزد با رویکرد ترکیبی مدل‌سازی ساختاری تفسیری ویکور در محیط فازی شهودی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 283-298]
  • کتابخانه روستایی ارائۀ شیوه‌نامه‌ای بهمنظور حفظ دانش بومی در کتابخانه‌های روستایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 243-263]
  • کتابخانه عمومی بررسی میزان اهمیت کتابخانه‌های عمومی شهر اصفهان به مسائل زیست محیطی، برنامه‌های اجتماعی مرتبط با بازاریابی سبز و رفتار خرید سبز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 267-285]
  • کتابخانه های آینده شناسایی ابعاد تأثیرگذاری فناوری واقعیت افزوده بر خدمات کتابخانه‌ای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 355-370]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و میزان کاربست مؤلفه‌‌های سازمان یادگیرنده در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده در استقرار و به‌کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های دانشگاهی ایران از دیدگاه کتابداران این کتابخانه‌ها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 139-157]
  • کتابخانه های دانشگاهی شناسایی و اولویت‌بندی موانع جریان دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی بر اساس مدل بلوغ مدیریت دانش مرکز بهره‌وری و کیفیت آمریکا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 129-146]
  • کتابخانه های دانشگاهی بررسی رابطۀ بین مؤلفه‌های شایسته سالاری و خلاقیت بین کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 147-160]
  • کتابخانه‌های دیجیتالی طراحی الگوی مدیریت امنیت اطلاعات در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 337-356]
  • کتاب‌خوانی اثربخشی کتاب‌درمانی تحولی بر ابعاد انگیزش خواندن دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 379-394]
  • کتابداران بررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و میزان کاربست مؤلفه‌‌های سازمان یادگیرنده در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
  • کتابداران بررسی رابطۀ بین مؤلفه‌های شایسته سالاری و خلاقیت بین کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 147-160]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی تحلیل محتوای متون مربوط به اولویت‌های پژوهشی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 55-74]
  • کتاب‌درمانی بررسی اختلالات شخصیتی در کتاب‌های کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتاب‌درمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]
  • کتاب‌درمانی تحولی اثربخشی کتاب‌درمانی تحولی بر ابعاد انگیزش خواندن دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 379-394]
  • کسب تصادفی اطلاعات عوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
  • کسب فرصت‌طلبانه اطلاعات عوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
  • کشف تصادفی اطلاعات عوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
  • کشف فرصت‌طلبانه اطلاعات عوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
  • کشف منبع اطلاعاتی عوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
  • کلیدواژه: شبکه های اجتماعی کتاب محور پیشنهاد مؤلفه‌های شبکه اجتماعی کتاب‌محور بومی با استفاده از مدل معادلات ساختاری مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی کتاب‌محور بین‌المللی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 221-241]
  • کنسرو غول بررسی اختلالات شخصیتی در کتاب‌های کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتاب‌درمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]
  • کودکان پیش‌دبستانی رفتار اطلاعاتی کلامی کودکان دوره پیش‌دبستانی در چند مرکز پیش‌دبستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 357-377]
  • کودک و نوجوان بررسی دیدگاه متخصصان در ارتباط با گروه‌بندی سنی رایج در کتاب های کودکان و نوجوانان کشور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 159-177]

گ

  • گروه‌بندی سنی بررسی دیدگاه متخصصان در ارتباط با گروه‌بندی سنی رایج در کتاب های کودکان و نوجوانان کشور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 159-177]
  • گروه‌بندی سنی رایج کشور بررسی دیدگاه متخصصان در ارتباط با گروه‌بندی سنی رایج در کتاب های کودکان و نوجوانان کشور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 159-177]
  • گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌‌شناسی ارزیابی بهره‌وری پژوهشی اعضای هیئت علمی گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌‌شناسی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران با استفاده از شاخص‌های چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 5-27]
  • گودریدز پیشنهاد مؤلفه‌های شبکه اجتماعی کتاب‌محور بومی با استفاده از مدل معادلات ساختاری مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی کتاب‌محور بین‌المللی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 221-241]

ل

  • لایبرری تینگ پیشنهاد مؤلفه‌های شبکه اجتماعی کتاب‌محور بومی با استفاده از مدل معادلات ساختاری مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی کتاب‌محور بین‌المللی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 221-241]
  • لایبرری ثینگ برچسب های اجتماعی لایبرری ثینگ در مقابل سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره: مرور نوشتارها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 313-335]

م

  • متخصصان بررسی ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت شناختی متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 29-54]
  • محیط زیست بررسی میزان اهمیت کتابخانه‌های عمومی شهر اصفهان به مسائل زیست محیطی، برنامه‌های اجتماعی مرتبط با بازاریابی سبز و رفتار خرید سبز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 267-285]
  • مخازن سازمانی مقایسه منابع مخازن سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ نمایه پذیری و دسترس پذیری در موتور جستجوی گوگل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 179-195]
  • مخازن سازمانی دانشگاهی مقایسه منابع مخازن سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ نمایه پذیری و دسترس پذیری در موتور جستجوی گوگل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 179-195]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری طراحی مدل سنجش سطح کیفیت خدمات کتابخانه الکترونیکی دانشگاه یزد با رویکرد ترکیبی مدل‌سازی ساختاری تفسیری ویکور در محیط فازی شهودی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 283-298]
  • مدل ممیزی دانش ممیزی دانش در سازمان‌های پروژه محور: به‌سوی یک مدل مفهومی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-97]
  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده در استقرار و به‌کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های دانشگاهی ایران از دیدگاه کتابداران این کتابخانه‌ها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 139-157]
  • مدیریت اطلاعات طراحی الگوی مدیریت امنیت اطلاعات در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 337-356]
  • مدیریت دانش بررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و میزان کاربست مؤلفه‌‌های سازمان یادگیرنده در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
  • مدیریت دانش شناسایی و اولویت‌بندی موانع جریان دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی بر اساس مدل بلوغ مدیریت دانش مرکز بهره‌وری و کیفیت آمریکا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 129-146]
  • مدیریت سیبرنتیک بررسی ارتباط بین مدیریت سیبرنتیک و فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 99-120]
  • مرجع مجازی نقش قابلیت‌های مرجع مجازی بر بهبود فعالیت‌های پژوهشی کاربران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 299-316]
  • مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی طراحی پروفایل کاربردی فراداده‏ای برای توصیف و سازماندهی اشیای محتوایی پایگاه‏های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-103]
  • مستندسازی ارائۀ شیوه‌نامه‌ای بهمنظور حفظ دانش بومی در کتابخانه‌های روستایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 243-263]
  • ممیزی دانش ممیزی دانش در سازمان‌های پروژه محور: به‌سوی یک مدل مفهومی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-97]
  • منابع اطلاعاتی،سواد اطلاعاتی رفتار اطلاعاتی کلامی کودکان دوره پیش‌دبستانی در چند مرکز پیش‌دبستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 357-377]
  • منابع دیداری-شنیداری غیرفارسی مطالعه وضعیت دگرنویسی عنوان‌های نرم‌افزارهای دیداری-شنیداری غیرفارسی در فهرست‌های کتابخانه‌ای: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 243-265]
  • مهدی رجبی بررسی اختلالات شخصیتی در کتاب‌های کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتاب‌درمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]
  • مهندسی معکوس پایگاه داده ساخت هستان‌نگار از پایگاه داده‌های بزرگ: چالش‌ها و روشی برای غلبه بر آن‌ها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 287-312]
  • مواجهۀ اطلاعاتی عوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
  • مواجهۀ غیرمنتظره با اطلاعات عوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
  • موتور جستجوی گوگل مقایسه منابع مخازن سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ نمایه پذیری و دسترس پذیری در موتور جستجوی گوگل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 179-195]
  • موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی مطالعه وضعیت دگرنویسی عنوان‌های نرم‌افزارهای دیداری-شنیداری غیرفارسی در فهرست‌های کتابخانه‌ای: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 243-265]
  • موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی تحلیل وضعیت کتابخانه‌های وابسته به سازمان کتابخانه‌ها موزه و اسناد آستان قدس رضوی براساس ماتریس SWOT و ارائه راهبردهای استراتژیک مناسب برای این کتابخانه ها [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 265-281]
  • موضوعات پژوهش شناسایی و تحلیل موضوعات پژوهشی کارآفرینی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دیدگاه استادان و دانشجویان دکتری این رشته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-62]

ن

  • نرم‌افزار مطالعه وضعیت دگرنویسی عنوان‌های نرم‌افزارهای دیداری-شنیداری غیرفارسی در فهرست‌های کتابخانه‌ای: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 243-265]
  • نظریه زمینه ای ارائۀ شیوه‌نامه‌ای بهمنظور حفظ دانش بومی در کتابخانه‌های روستایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 243-263]
  • نظریه فرهنگ مصرف کننده واکاوی پیوند شبکه‌های اجتماعی با قصد مطالعه: پژوهشی بر مبنای نظریه فرهنگ مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-203]
  • نمایه پذیری مقایسه منابع مخازن سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ نمایه پذیری و دسترس پذیری در موتور جستجوی گوگل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 179-195]
  • نیاز به سواد اطلاعاتی چرایی نیاز به سواد اطلاعاتی از منظر دانشجویان روان‌شناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 197-220]

و

  • واژگان مهار شده مهار شده برچسب های اجتماعی لایبرری ثینگ در مقابل سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره: مرور نوشتارها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 313-335]
  • واقعیت افزوده شناسایی ابعاد تأثیرگذاری فناوری واقعیت افزوده بر خدمات کتابخانه‌ای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 355-370]
  • وب معنایی طراحی مدل معنایی آموزش در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 63-86]
  • ویژگی‌های جمعیت شناختی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت شناختی متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 29-54]
  • ویکور فازی شهودی طراحی مدل سنجش سطح کیفیت خدمات کتابخانه الکترونیکی دانشگاه یزد با رویکرد ترکیبی مدل‌سازی ساختاری تفسیری ویکور در محیط فازی شهودی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 283-298]

ه

  • هستان‌نگار ساخت هستان‌نگار از پایگاه داده‌های بزرگ: چالش‌ها و روشی برای غلبه بر آن‌ها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 287-312]